შედეგები
|
1-2
|
3-4
|
6-7
|
8-10
|
შესავალი
|
ტრაფარეტული
და უინტერესოა
|
მოსწავლე
ცდილობს აუდიტორიის დაინტერესებას, მაგრამ ყურადღებას ვერ იპყრობს
|
საინტერესოდ
არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარსს
|
ეფექტურია,
არატრაფარეტული, იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
|
სლაიდშოუს
გასაგებად წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია,
საუბრობს დაბნეულად
|
მხოლოდ
ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით განმარტებებს
|
გასაგებია
მაგრამარის ხარვეზები, ითხოვს დაზუზტებას
|
წარმოდგენილი
საკითხები ნათელი, გასაგები და დამაჯერებელია
|
შემოქმედებითი
უნარის განვითარება
|
არ ჩანს
შემოქმედებითი უნარი
|
ნაკლებად
ჩანს შემოქმედებითი უნარი.
|
შემოქმედებითობა
სრულყოფილად არ არის წარმოდგენილი
|
სრულყოფილია
შემოქმედებითობა
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
ვერ
ამყარებს კონტაქტს, საუბრობს გაურკვევლად
|
პერიოდულად
ცდილობს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობას, მაგრამ არ იცის, რა ხერხებით
|
გრძნობს
აუდიტორიას და ძირითადად ამყარებს კონტაქტს
|
ფლობს
აუდიტორიას, ადეკვატურად რეაგირებს მის რეაქციებს, ეფექტურად იყენებს ვერბალურ
ხერხებს
|
პასუხები
აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს
პასუხების გაცემა
|
პასუხები
არ არის სრულყოფილი
|
თითქმის
ყველა კითხვას პასუხობს
|
სრულყოფილ
პასუხს სცემს ყველა შეკითხვას
|
Monday, June 25, 2018
პრეზენტაციის შეფასების სქემა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment